werken bij

Onze medewerkers spelen een voorname rol in ons succes. We vinden het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt bij Govers. Want in een prettige werkomgeving ben je jezelf en benut je optimaal je talenten. Hoe dit eruitziet in de praktijk? Duik in de verhalen en ontdek hoe wij samen een plek creëren waar mensen groeien, waardering voelen en met plezier samenwerken.

Mike Janssen
Registeraccountant

In 2010 begonnen met vakantiewerk. In 2012 de verdediging van zijn scriptie voor zijn master Accountancy en daarna direct aan de slag. Vanaf het eerste moment voelde Mike zich thuis en dat is nog steeds zo, inmiddels als extern accountant in de controlepraktijk, met focus op de sector non-profit.
Kevin van Diepen
Assistent Accountant Samenstelpraktijk

Tijdens de opleiding Accountancy loopt Kevin van Diepen in zijn afstudeerfase stage bij Govers. Dat bevalt beide partijen zo goed dat hij na het behalen van zijn bachelor in 2021 in dienst treedt. Inmiddels werkt Kevin als Assistent Accountant op de Samenstelpraktijk en hoopt hij binnen enkele jaren zijn AA-titel te behalen.
Maarten van der Steen
Teamleider Loonheffingenpraktijk

Maarten van der Steen treedt medio 2017 in dienst bij Govers. Na een decennium te hebben gewerkt bij EY was hij toe aan een nieuwe uitdaging. Hij komt in contact met Govers en gaat aan de slag op de fiscale afdeling als eindverantwoordelijke voor de loonheffingenpraktijk. Nu – zeven jaar later – stuurt hij een team van vijf collega’s aan.
Maud Lavrijsen
Assistent Accountant

Maud Lavrijsen is sinds september 2020 werkzaam binnen de samenstelpraktijk van Govers accountants. Na het afronden van de opleiding Finance & Control twijfelde ze of accountancy wel iets voor haar was. Toch kwam ze na een informeel en leuk sollicitatiegesprek aan boord. Na een half jaar was het voor haar overduidelijk; inmiddels werkt Maud als Assistent Accountant en volgt ze daarnaast de postbacheloropleiding AA oriëntatie MKB.